Splitska agencija VAJT, čiji je osnivač i direktor poznati PR stručnjak Jerko Trogrlić, osvojila je svoj peti Grand PRix, najznačajniju domaću strukovnu nagradu koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.
Nakon što su prijašnjih godina zaslužili nagrade za projekte 'Želiš li se mijenjati za mjesto?', kampanju 'Branko Dukić - Za Zadar svaki dan!' te kampanju za Srđana Gjurkovića i HNK Split, sada je prepoznat projekt naziva 'Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvog službenog digitalnog nomada', kojega su proveli s poduzetnikom Janom de Jongom.
Međunarodni Grand PRix dodjeljivao se u pet kategorija, a VAJT i Jan de Jong su proglašeni najboljim u onoj za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....