StoryEditorOCM
Splitkao ‘kočijaš‘

Splićanka užasnuta ponašanjem farmaceuta u ljekarni: ‘Krenule su psovke!‘ Dobili smo odgovor prozvanog djelatnika...

Piše Frano Kiso
23. travnja 2024. - 19:35

Pacijenti u Splitu se konstantno žale na manjak dežurnih ljekarni i dostupnosti farmaceutskih proizvoda neradnim danima i u noćnim satima, a čini se da i one koje rade pružaju katastrofalnu uslugu.

Našoj redakciji se javila pacijentica koja se šokirala pristupom djelatnika u dežurnoj ljekarni ‘Lučac‘ koja egzistira pod okriljem Ljekarne Splitsko-dalmatinske županije.

- Potresena sam zbog događaja od rano jutros u dežurnoj ljekarni na Lučcu. Naime, muška osoba koja je radila na šalteru me počastila serijom psovki, najprije u tri ujutro, pa onda opet sat vremena kasnije - javlja nam čitateljica (podaci poznati redakciji).

Veli da je došla po hitnom slučaju s dvoje male djece koje nije imala kome ostaviti, a upravo je mlađa kćerka od pet godina trebala medicinsku pomoć.

- Prvo sam došla do ‘kutije’ ispred ljekarne oko tri sata jer sam se nadala da ću moći dobiti lijek bez recepta pošto se u inozemstvu taj lijek prodaje "over the counter". Kad sam zazvonila na za to namijenjeno zvonce, iznutra sam čula najgrublje psovanje - veli gospođa koja se toliko šokirala da se zapitala je li psovke možda dolaze s gornjeg kata.

image

Dežurna ljekarna Lučac

Frano Kiso

No, psovač je ipak bio djelatnik ljekarne koji je uputio našu čitateljicu na Hitnu pomoć, a kad se vratila sat vremena kasnije nastavilo se prostačenje.

- Nakon što sam opet pozvonila na zvonce kod ‘kutije‘, začula sam jasno i glasno još puno veću seriju psovki uz riječi "šta je ovo danas, u dva, pa u tri, pa u četiri” - prepričava nam te dodaje da joj je mrzovoljni djelatnik naposljetku uručio lijek.

Kaže da je ovo krajnje neprimjereno ponašanje od strane dežurnog farmaceutskog radnika čija je dužnost da bude na usluzi građanima pogođenima hitnom medicinskom potrebom.

- Nitko tko dođe po noći u dežurnu ljekarnu ne radi to iz zabave. I tako već pod brigom i strahom zbog bolesnog djeteta, morala sam istrpjeti nešto što mogu opisati samo kao kočijaško ponašanje. Ta osoba ili ne bi trebala raditi taj posao, ili bi trebala potražiti pomoć zbog mogućih psihičkih problema - zaključuje.

Negiranje iz ljekarne

Nedugo nakon objave inicijalnog teksta uspjeli smo doći do kontakta prozvanog djelatnika koji veli kako je u svemu postupao u skladu sa strukom te da psovki - nije bilo.

- Temeljem prigovora pacijentice, želim vas izvijestiti da je moje postupanje bilo sukladno pravilima struke. Izdavanje lijekova regulirano je ‘Pravilnikom o načinu propisivanja i izdavanju lijekova na recept‘. Suprotno navedenom pravilniku ne smijem postupati bez obzira na vrstu lijeka, hitnost ili činjenicu da se isti lijek u drugim državama izdaje na drukčiji način - tvrdi farmaceut i dodaje da mu je žao ako je izazvao neugodne osjećaje.

- Nikakve grube riječi nisam koristio u komunikaciji s bilo kojom osobom, niti sam ikada imao prigovora takve vrste. Žao mi je ako sam svojim postupanjem izazvao bilo kakav neugodan osjećaj, ali sve je bilo s ciljem zaštite pacijenata i poštivanja zakona - zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 03:47