StoryEditorOCM
SplitBIZARNO

Splićanin došao u poznatu trgovinu vratiti robu, ali nije išlo sve kako je očekivao. Bilo je baš jako neugodno...

Piše split sd
20. svibnja 2023. - 20:31

Jedan Splićanin doživio je neugodno iskustvo u poznatoj trgovini odjeće. Kako tvrdi, nisu mu htjeli uvažiti reklamaciju na nekorišteni proizvodi, te su ga čak i mirisali, a njegovo pismo koje je poslao portalu Dalmacija Danas prenosimo u cijelosti.

- Kupio sam majicu te nekoliko dana kasnije, odlučujem majicu vratiti u istu poslovnicu, naravno, sukladno s politikom povrata, u roku od 30 dana, nenošenu i s originalnom ušivenom etiketom.

Nakon dolaska na blagajnu za povrat, djelatnica poziva „menadžericu”, pretpostavljam - voditeljicu smjene, koja gotovo u istom trenu tvrdi kako je majica nošena i kako nije za povrat „jer ju ona mora vratiti na prodaju”.

Nakon upita da pojasni kako to "majica nije za povrat”, nudi mi opet isto objašnjenje da je nošena te da mi može donijet...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2024 15:54