- Kakva je to reklama, pa nismo u javnoj kući, ili jesmo?, zapitala se jedna naša čitateljica proteklog petka, ogorčena na reklamni pano u Ulici Hrvatske mornarice na kojem je osvanuo plakat s nezavršenom rečenicom: “Mala moja, sidni mi na jaja, pa ćeš vidit...”.
I
sti je plakat, prema sljedećem telefonskom pozivu čitatelja, bio smješten i u Ulici Domovinskog rata, pokraj popularnog spomenika “Motika”.
O čemu se radi? Kako nam je pojašnjeno u reklamnoj agenciji “Euro-plakat”, riječ je o intrigantnom pozivu publici na kupnju nove knjige autora Roberta Pauletića, a koja sadrži putopise s azijske planine Himalaje.
Provokativna reklama u ponedjeljak je, naime, dobila nastavak namjerno nedovršene rečenice, dodavanjem novog plakata, pa u nastavku stoji: “... šta j...
StoryEditorOCM
REKLAMA UZNEMIRILA SPLIĆANE "Mala moja, sidni mi na jaja, pa ćeš vidit..."
9. studenog 2009. - 21:48
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?