Čistoćina kampanja "Odvoji, lako je" osvojila je čak četiri nagrade na Danima komunikacija u Rovinju. Organizator kampanje bio je tim iz CTA komunikacija.
Osvojili su u kategoriji "Cross-Media Integration Campaign”, proglašenu su pobjednikom "Mixx Awards Croatia", priznanjem koje ističe uspješno kombiniranje online i offline medija kako bi se postigao cilj kampanje.
Dobili su dva srebrna BalCannes priznanja u kategorijama "Positive Change Mosaic: Green Impact” te u kategoriji "Market Mosaic: Miscellaneous” kao i srebrnu "IdejaX" statuu za kategoriju "Best of Positive Change: Priroda”.
Na kampanji su radili Sanja Pađen, Dario Dalmacija, Otto Kušec, Miran Bašić, Hana Kajari i Sara Bernat. "Čistoća" je proglašena trećim najboljim oglašivačem u regiji.
Evo i cijelog priopćenja za medije:
„Iznimno nam je drago što smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali video spot, koji smo radili u suradnji sa splitskim reperom Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest. BalCannes je tradicionalno najjače regionalno marketinško natjecanje te smo jako ponosni na čak dva srebra koje je “Odvoji, lako je” osvojio, a nagrade IdejaX i MIXX potvrđuju da je našu kampanju vidjela i prihvatila čitava Hrvatska. Zahvaljujemo stručnim žirijima te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i regije“, izjavio je direktor CTA komunikacija Petar Tanta povodom dodjela nagrada koje su se održale proteklog vikenda u Rovinju u sklopu konferencije Dani komunikacija.
Dva srebrna BalCannesa kampanja je osvojila u kategorijama Positive Change Mosaic: Green Impact te u kategoriji Market Mosaic: Miscellaneous. IdejaX „Odvoji, lako je” nagradila je srebrnom statuom u kategoriji Best of Positive Change: Priroda. Kampanja se posebno istaknula i kao glavni dobitnik MIXX-a u kategoriji Cross-Media Integration Campaign, koja nagrađuje projekte koji uspješno kombiniraju online i offline medije u neodvojivu cjelinu kako bi se ostvario zadani cilj. „Odvoji, lako je“ informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu.
Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente, što možete vidjeti u jednoj od videoprijavnica na linku. Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima u sastavu Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba.
Video spot može se pogledati na linku: https://bit.ly/vojko-v-odvoji-razdvoji BalCannes je regionalno natjecanje koje nagrađuje najbolje marketinške kampanje, omogućavajući da se agencije iskažu svojim najboljim projektima pred čitavom strukovnom zajednicom – koja prelazi nacionalne granice i uključuje regiju. IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti koje nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e). MIXX Awards Croatia natjecanje je za najbolje u digitalnom marketingu i komunikacijama u Hrvatskoj. Kriteriji za odabir najboljih uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a na temelju njih žiri odabire pobjednike, nositelje prestižnih statua MIXX Awards Croatia 2024.