Predsjednica Gradskog kotara Šine Marina Kovačević na svom Facebook profilu otkrila je informaciju koju je, kako je navela, dobila iz samog vrha vladajuće stranke, odnosno HDZ-a, a vezana je uz dovršetak Vukovarske ulice u Splitu.
Ogromne pritužbe Splićana i stanovnika šire okolice na prometnu situaciju očito su napokon čuli u krugovima HDZ-a pa su se bacili na rješavanje problema, pri čemu treba znati da smo ušli u posljednju godinu mandata aktualne gradske i županijske vlasti.
- U ime Građanske inicijative "Split je naš!" iznimno mi je zadovoljstvo, a ujedno i veliko olakšanje, što mogu izvijestiti da je Vlada Republike Hrvatske najozbiljnije shvatila našu poruku da Split bez dovršetka Vukovarske ulice više ne može i ne smije dalje.
Iz samog vrha vladajuće stranke dobili smo informaciju (zasad neslužbenu, ali vrlo brzo će biti i službena) da će Vlada donijeti uredbu sa zakonskom snagom o izvlaštenju kojom će se zemljišta kojima treba proći dovršetak Vukovarske ulice tretirati na isti način kao da se radi o državnoj cesti.
To je upravo ono što tražimo već godinu i pol, a zajedno s projektom tvrtke "Institut IGH" nazvanim "Rekonstrukcija III. etape splitske obilaznice", koji sam pronašla u arhivima Slobodne Dalmacije, Banovine i "Hrvatskih cesta", čini naš model rješenja onoga što smatramo najvećim prometnim kolapsom u povijesti Splita.
Najbolje vrijeme za dovršetak Vukovarske ulice, izgradnje nadvožnjaka "Vukovarska" preko obilaznice, na potezu od Šina do Stobreča, te privođenja svrsi već izgrađenog podvožnjaka "Lovrinac-Duilovo", bilo je prije dvadeset i dvije godine. Drugo najbolje vrijeme je - sad odmah.
Ponosni smo što smo svojim radom i trudom uspjeli uvjeriti Vladu da rješenje za urbani Split ne traže po okolnim općinama na mjestima gdje češće možeš sresti vuka nego čovjeka. Umjetna inteligencija u nekoliko sekundi generira sliku vuka i koze na brzoj cesti i u tunelu, no stvarno rješenje već je projektirala ljudska inteligencija, i to splitska pamet.
Konačno će i ljudi dobiti svoju brzu cestu, a splitska obilaznica prestati biti međukvartovska skupljačica prometa - poručila je Kovačević.