StoryEditorOCM
Split'Slobodna' predlaže

Biciklisti, Šetači, Ptice... Čudesna djela Vaska Lipovca trebaju postati splitski brend

Piše PSD.
12. kolovoza 2014. - 22:49
Umjetnički opus Vaska Lipovca kao splitski brend? Zašto ne?! No poznavajući naše prilike i neprilike, brendiranje je jako čudan pojam koji je naša suptilna zajednica usmjerila na šatorska krila, širenje štekata, objekte brze hrane na svakom koraku... Vasko je pak imao drukčije zamisli, nije imao ambicija postati nečiji brend, tek plemenitu ideju da likovnost približi ljudima, postavi je pod njihovim prozorima, uredima, na opću radost.

- Jedina je intervencija u oplemenjivanju okoliša zgrada i slobodnih površina poneko stablo i rijetka trava. Vjerujem da je iznošenje likovnog djela na trgove, u parkove i ulice najbolji način njihova približavanja publici. Veselilo bi me vidjeti novu stambenu ili poslovnu četvrt, neki industrijski pogon ili tvornicu u kojoj su vidljive interve...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. lipanj 2024 16:17