StoryEditorOCM
Otocinema priše

Iznajmljivači iz okolice Splita tjednima lude: ‘Uništili su nam stari kabel, nemamo interneta...‘ HT: ‘Još radimo...‘

Piše Mia Sesartić
2. srpnja 2024. - 20:29

Još prije 15-ak dana su nam se požalili stanovnici Okruga Donjeg na Čiovu kako unatrag dva mjeseca imaju problema s internetskim vezama, prvo s nepostojanjem usluge, a potom i s brzinom interneta. Također su negodovali kako im zamjenska usluga od 100 gigabajta dostupne mreže nije bila dovoljna, jer se bave turizmom.

Unatoč pozivima i požurnicama prema "Hrvatskom Telekomu" (HT), reakcija operatera je, tvrde, bila spora, pa su se obratili našoj redakciji.

- Njihovi kooperanti koji su došli na teren postavljali su optički kabel, a stari bakreni kabel su uništili pa je zbog toga dvadesetak kućanstava ostalo bez ijedne usluge.

image

Ilustracija, kabel za internet

Tonći Plazibat/Cropix

‘Nitko nam nije došao‘

Onda opet zovi, zovi i ponovno nakon novih mjesec dana čekanja su došli zakrpit kabel, ali i dalje neka kućanstva nemaju internet – tvrdila je tako naša čitateljica, pa je s mukom prihvatila i to što im je nakon određenog vremena poslije toga i brzina interneta pala.

Na naš upit, iz HT-a su tada odgovorili kako su radovi na sanaciji postojećeg bakrenog kabela u tijeku te će smetnja biti otklonjena najkasnije kroz sljedeći dan.

Prošlo je od toga desetak dana, međutim čitatelji tvrde da im i dalje nije nitko došao riješiti problem, jedino što je brzina interneta sada nešto veća, ali i dalje daleko slabija nego je bila godinama prije kvara, poručuju iz Okruga Gornjeg.

image

Pogled na Okrug Donj

Bozidar Vukičević/Cropix

HT: Kvar je saniran, ali ima još prekida

Na naš novi upit, iz HT-ova Odjela za korporativne komunikacije navode kako su njihove kolege bili na terenu kako je bilo i predviđeno te su sanirali kvar i omogućili usluge za većinu korisnika.

- Nažalost, smetnja nije otklonjena u potpunosti budući da je prilikom radova utvrđeno još nekoliko prekida na infrastrukturi te nekolicina korisnika još uvijek može imati poteškoće u korištenju usluga, odnosno degradiranu kvalitetu usluge. S obzirom da su bile potrebne dodatne sanacije na više lokacija, radovi su još uvijek u tijeku - naveli su iz HT-a kao i to da će do danas, odnosno ponedjeljka riješiti problem uz isprike korisnicima radi nastalih poteškoća.

Svjetlovodna mreža

- Kao da smo mi u Okrugu neko slijepo crijevo kada je o infrastrukturi riječ - istaknula je ova Čiovljanka, a da bi se po tom pitanju ovaj problem uskoro mogao kvalitetnije riješiti, barem kada je riječ o telekomunikacijama, najavili su iz HT-a novim projektom.

- Na području Okruga Donjeg realizira se projekt izgradnje svjetlovodne mreže te bi uključenja korisnika na mrežu trebala biti u drugom dijelu srpnja, odnosno tijekom kolovoza.

Tamo gdje neće biti moguće fizički spojiti korisnike svjetlovodnim kabelom i potrebni su građevinski radovi, obavljat će se u drugoj polovici rujna radi poštivanja za zabrane izvođenja radova zbog turističke sezone, a tada će se i realizirati spajanje korisnika - naveli su nam ranije iz spomenute teleoperatorske kompanije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. studeni 2024 06:29