U Dalmaciji se radi na produljenju sezone. Primjerice, hoteli na šibenskom i vodičkom području neće se zatvarati. Trenutačno ih pune razni kongresi i organizirane skupine turista. Postojeći sadržaji se obnavljaju, a istovremeno se ulaže i u nove, dodatne hotelske sadržaje, piše HRT
Od sportaša na pripremama do poslovnih ljudi - u hotelima najvećega dalmatinskog turističkog naselja nedaleko od Šibenika ne razmišlja se o zimskom snu.
- Naši hoteli rade tijekom čitave godine tako da rezervacije i dalje stižu, ulažemo snažno u naše sadržaje, tako da nastojimo obogatiti i našu ponudu, tako da imamo i poslovne goste, i wellness goste i odmorišne goste i ponudu za obitelji, kaže Katarina Tommasini Marić, voditeljica prodaje Amadria parka Šibenik.
Kongresni turizam snažan je zamašnjak punjenja hotelskih kapaciteta u ovo doba godine.
Brojni domaći i međunarodni poslovni susreti iz sezone u sezonu održavaju se upravo u Vodicama.
- Radi toga što je ovo optimalna ponuda veličine kapaciteta koje mi trebamo za kongrese srednje veličine, hoteli koji mogu sigurno podastrijeti uslugu za 500-tak ljudi, kaže Sanja Vukov-Colić, zamjenica direktora turističke agencije Spektar putovanja.
Zadar ulaže u kongresni turizam; obnova i gradnja hotelskih kompleksa
A ulaganjem u kvalitetu hoteli žele ponuditi niz novih sadržaja upravo za predsezonske i posezonske goste.
- Ova godina je bila ključna za nas jer smo uz pomoć sredstava iz NPOO-a i realizirali nekoliko značajnih investicija kojima smo modernizirali naše kapacitete i unaprijedili uslugu, kaže Katarina Božić Fuštin, voditeljica prodaje Hotela Olympia, Vodice.
Pa hoteli na vodičkom i šibenskom području, nakon odlične sezone, očekuju i takvu predsezonu.
- Ovo je zapravo vrijeme kad nas najviše posjećuju, imali smo jučer jednu, danas jednu, iz Kine u dolasku, za vikend imamo iz Švedske, i onda kasnije nam se zapravo izmjenjuju grupe iz Amerike i azijskog tržišta, govori Magda Lakoš Mioč, direktorica Hotela Bellevue, Šibenik.
Mnogi turistički agenti, u potrazi za izvornim dalmatinskim doživljajem, odlučuju se upravo za Šibenik.
- Biramo Šibenik jer ima sve - hotele u gradskoj jezgri, tik uz more, mini krstarenja. Tu je UNESCO-va baština, tvrđave, zatim vinarije i slapovi Krke u zaleđu - toliko je toga nadohvat ruke u ovom kraju, kaže Suzy Schreiner, turistička agentica iz SAD-a.
Među individualnim gostima i dalje je prisutan trend rezervacija u posljednji tren pa turisti iz okolnih zemalja - Austrije, Njemačke, Slovenije i Mađarske - znaju brzo odlučiti, ovisno o financijama i vremenskim uvjetima, da žele nekoliko jesenskih dana provesti na odmoru u Dalmaciji, piše HRT