Grad Skradin će, za nešto manje od godinu dana, točnije za osam mjeseci, konačno riješiti jedan gorući sigurnosni i prometni problem. Naime, nedavno su započeli radovi na rekonstrukciji mosta ‘Skradin‘ te dijela državne ceste DC56 – dionice koja je jedan od ulaza u sam grad. Izvođač radova ‘Colas‘ će, prema idejnom projektu Hrvatskih cesta, postojeći stari armiranobetonski most srušiti te izgraditi novi, 14 metara dug most preko vodotoka ‘Rivina jaruga‘.
Uz to, planirana je i gradnja pješačko-biciklističke staze u pravcu ulaza u Nacionalni park Krka, a promet će se za vrijeme izvođenja radova odvijati uz posebnu privremenu regulaciju.
- Incijativa gradnje pješačko-biciklističke staze postoji gotovo jedno cijelo desetljeće, pogotovo rapidnim turističkim razvojem Nacionalnog parka Krka, a koji bilježi značajan broj posjetitelja kao i 2019. godine kada je imao 1,3 milijuna posjetitelja, od čega je gotovo polovica posjetitelja u Park ušla kroz ulaz Skradin.
Mnogi posjetitelji žele, osim s pomorskog terminala, doživjeti Krku na način da pješače ili bicikliraju, no kako nije postojala adekvatno izgrađena infrastruktura za to, mnogi su pješačili ili biciklirali po državnoj cesti što je prije svega ugrožavalo njihovu sigurnost, pa i svih sudionika u prometu.
Nismo se htjeli dovesti u situaciju da snosimo odgovornost za, ne daj Bože, tragediju koja je lako moguća kada je intenzitet pješačkog prometa tako velik. Stoga smo u dogovoru s Hrvatskim cestama radili na projektiranju pješačke staze preko kanala ‘Rivina jaruga‘ na samom ulazu u grad do ulaza u NP Krka preko sadašnjeg Skradinskog mosta na državnoj cesti.
Došlo se do tehničkog rješenja da se napravi potpuna rekonstrukcija mosta preko kanala ‘Rivina jaruga‘ koji će dobiti svoj pješački dio, odnosno pješačko-biciklističku stazu, a paralelno s njom će se sagraditi staza dužine oko 800 metara do ulaza u NP Krka koja će imati i kompletnu rasvjetu zbog čega će se ta staza moći koristiti u bilo koje doba dana i noći – ističe gradonačelnik Skradina, Antonijo Brajković, dodavši kako je ukupna vrijednost radova oko 1,9 milijuna eura plus PDV, a Grad Skradin, paralelno s tim radovima, sufinancira izgradnju vodovodne i kanalizacijske mreže za buduće plažne objekte – na plaži ‘Krečana‘ koja se nalazi neposredno uz pješačku stazu te za prostor nekadašnje tvornice ‘Elemes‘ koja danas služi u turističke svrhe kao hotel i restoran.
- Važnost ovog projekta leži ponajprije u sigurnosti svih posjetitelja Nacionalnog parka Krka i Skradina, a i sam grad će takvom vrstom infrastrukture dobiti jedan reprezentativni objekt koji će služiti svim posjetiteljima parka ali i domaćima za rekreaciju – zaključuje Brajković.