Posljednjih desetak dana, u autobusima šibenskog Autotransporta, kada je u pitanju cijena karata, vrijedi druga tarifa. Osjetno skuplja. Naime, prijevoznik koji prometuje, između ostaloga, na županijskim i međugradskim linijama podigao je cijene karata, i to, kako nam kažu građani koji su kontaktirali redakciju, bez prethodne najave.
Branimir Knez, prvi čovjek Autotransporta, tvrdi da su sve promjene oko korekcije cijena, vidljive na oglasnim pločama na autobusnom kolodvoru, kao i na službenoj internet stranici. Do kolodvora nismo otišli, ali na internet stranici prijevoznika, ni traga ni glasa o spomenutom poskupljenju.
- Generalno, do poskupljenja je moralo doći. Ona nisu toliko drastična koliko se to prezentira u javnosti. Gorivo, rezervni dijelovi, radna snaga, svi elementi na osnovu kojih se formira cijena autobusne karte su poskupjeli – jednostavno smo bili prisiljeni na korekciju cijena – kazao nam je Knez.
Prema njegovim riječima, autobusne karte su poskupjele od 10 do 30 posto.
- Cijene su korigirane ovisno o relacijama i kategorijama. Mišljenja sam da našim korisnicima maksimalno izlazimo ususret, jer s obzirom na trenutnu situaciju i premalo smo digli cijene koliko smo zapravo trebali – naglašava Knez.
Koliko je poskupljenje na županijskim i međugradskim linijama, o kojima ovise i radnici i učenici, drastično, procijenite sami. Primjerice, cijena putne karte Vodice – Šibenik, nakon poskupljenja iznosi 21 kunu. Karta prije korekcije cijena bila je 16 kuna, dakle riječ je o poskupljenju od pet kuna, odnosno 31,25 posto. Za džep putnika, rekli bismo - previše.
- Razumijem putnike i njihovo nezadovoljstvo. U moru poskupljenja još ih je zadesilo i poskupljenje autobusnog prijevoza, ali to je bilo neizbježno. Moram naglasiti da je broj županijskih linija ostao isti, neke smo i pojačali kao što je slučaj s linijom Šibenik – Drniš – Oklaj – Knin. Otvorili smo i jednu međugradsku, noćnu liniju za Zagreb. Borimo se, pokušavamo opstati na tržištu – zaključuje Knez.