Ekološki i održivi luksuzni kampovi sve više privlače turiste koji svoje slobodno vrijeme žele provesti okruženi očuvanom prirodom. To je i novi razvojni plan domaćih investitora za otok Obonjan u šibenskom arhipelagu, jedini u Sredozemlju bez stalnih stanovnika, a na kojem se ostvaruje turistički promet.
Četveročlana obitelj iz Slovačke upravo je počela istraživati Obonjan.
- Ovdje je zaista predivno, ugodno smo iznenađeni ovim ambijentom na otoku. Odmah smo rekli - i sljedeće godine želimo ljetovati ovdje, rekla je za HRT Katarina, turistica iz Slovačke.
Nekoć izviđački otok, donedavno ekskluzivno ljetovalište zatvorenog tipa. No sada se mijenja ciljano turističko tržište.
- Samo što bi ja rekao da smo mi i dalje ekskluzivna destinacija, upravo zato što je naš "mindset" bio i ostao - povezivanje s prirodom. Tako da u tom smislu - da, ali definitivno, otok je otvoren javnosti, prije svega i gradu Šibeniku jer smo tu najbliži, ali i ostali su svi dobrodošli, ističe Matej Čemeljić, direktor marketinga.
O gostima se u sezoni brine oko 130 zaposlenika. Smještaj u šatorima i mobilnim kućicama te lokalne delicije samo su dopuna glavnom adutu Obonjana.
- To je nešto što ne možete naći bilo gdje - vrhunskih resorta, različitih, ima puno po svijetu sličnih, ali Obonjan je stvarno poseban po toj prirodi, netaknutoj prirodi, ja bih reko, kaže Slobodan Bursać, generalni menadžer.
I takva će i ostati. Jer ulaže se bez mijenjanja krajolika. Kako bi otok bio opskrbljen vodom - najvažnija investicija u proteklih godinu dana bio je - desalinizator. Prijavljuje se i na turističke europske fondove kako bi se stari objekti preuredili u luksuzne vile. Prva je ovo prava sezona u kojoj se Obonjan nudi na turističkom tržištu.
- Dobra je potražnja, ne mogu reći, pogotovo što se tiče individualnog turizma, s obzirom da smo bili dugi niz godina kao destinacija fokusirani na grupni turizam tako da bilježimo pozitivan trend rezervacija, poručuje Čemeljić.
Smještaj i sve aktivnosti u suživotu s prirodom - moto je svih razvojnih planova za Obonjan. Jer zeleno i održivo tražena su roba na turističkom tržištu.