Od puštanja u promet 2017. godine, vodička je obilaznica, vrijedna 70 milijuna tadašnjih kuna, etiketirana kao problematična. I nedugo nakon njenog službenog otvaranja, obilježio ju je crni niz prometnih nesreća, a nakon čega je policijska uprava dodatno postavila nadzorne kamere u svrhu veće prometne sigurnosti. Iako je obilaznica sama po sebi trebala značajno osigurati promet, povećati protočnost i smanjiti gužve.
U posljednje vrijeme opet su na vidjelo izašli problemi na njenoj dionici, odnosno na križanju vodičke obilaznice sa županijskom cestom Put Gaćeleza koja mjesto povezuje s Okitom. Kratko trajanje zelenog svjetla pri skretanju za Vodice te nedostatak nogostupa i adekvatnog pješačkog prijelaza na tom semaforiziranom križanju, problemi su koje je vijećnik Gordan Fržop iznio na jučer održanoj sjednici Gradskog vijeća grada Vodica.
Ne treba biti prometni stručnjak da bi se zaključilo kako bi na ovoj dionici optimalno rješenje bilo izgradnja kružnog toka, no Hrvatske ceste su, prije tih sedam godina kada je vodička obilaznica izgrađena, pojasnile kako je projektirana prema svim pravilima struke, a promet je na tom dijelu Magistrale za izgradnju rotora - prerijedak. Čini li vam se kao da se priča sada ponavlja? Na drugom dijelu Jadranske magistrale, doduše.
Vijećnik Fržop tako je na sjednici uputio pitanje vodičkom gradonačelniku radi li se što po pitanju spomenutih prometnih problema.
- Svi znamo da je to problematično raskrižje sa semaforima. Pokrenuli smo izradu određene studije da se napravi pješački prijelaz preko spomenika. Zajedno sa Županijskim cestama Šibenik pokrenuli smo postupak, koji je već u tijeku, a to je projektiranje ceste koja će s jedne strane imati nogostup, odnosno cesta će se proširiti i eventualno bismo dodali i biciklističku stazu do iza Okita kako bismo dobili tu jednu pješačku i rekreativnu zonu.
Sve je to sad u fazi projektiranja, a nadam se da će brzo biti gotovo pa ćemo s Cestama Šibenik izraditi troškovnik. Jedan dio sigurno će financirati oni, a drugi Grad Vodice obzirom da sada radimo i na elektrifikaciji te zone. Vjerujem da ćemo kroz dva ili tri mjeseca imati konkretne podatke i okvirne troškovnike o tome - odgovorio je Ante Cukrov Desto, dodavši kako se zapravo planira rekonstrukcija županijske ceste izgradnjom rotora.
- Nakon lokacijske dozvole ove naše poslovne zone do semafora, sada smo pred dobivanjem i građevinske dozvole, išao bi jedan rotor dakle prema semaforu, do semafora i drugi dio od semafora do brda Okit, odnosno do puta za Kozaru koji ide do iza brda Okit. Imamo jedan veliki prsten od Okita prema Kozari i od Kozare do izlaza na cestu Put Gaćeleza, dužine mislim tri ipo ili četiri kilometra - zaključio je gradonačelnik.