StoryEditorOCM
Šibenik‘grad je pozornica‘

Jaka marketinška kampanja: Šibenčani zakupili atraktivni prostor u našoj najvećoj zračnoj luci

Piše K. G.
29. svibnja 2024. - 15:12

TZ grada Šibenika je nastavila marketinšku kampanju pod sloganom „Grad je pozornica/City is a stage“, koja se temelji na kolorističnim panoramama Šibenika nastalim na osnovi slika u tehnici ulje na platnu, šibenske autorice, diplomirane slikarice Lane Martinović Čala.

Ovom prilikom su zakupljene oglasne površine u zagrebačkoj zračnoj luci ‘Dr. Franjo Tuđman‘ kao našoj najvećoj i najfrekventnijoj zračnoj luci. Vizuali su postavljeni  na glavnom dolaznom koridoru gdje prolazi 75 posto svih dolaznih putnika, odnosno 100 posto putnika iz Schengen zone, ali i putnika na odlaznim letovima prema gradovima na obali, gdje dnevno prođe više od 10.000 putnika iz cijelog svijeta. 

Na digitalni totem, koji se nalazi na samom ulazu u glavnu zgradu postavljen je vizual temeljen na slici s motivom katedrale sv. Jakova i dalmatinske klape koje simboliziraju materijalnu i nematerijalnu UNESCO baštinu.

image

Marketinška kampanja šibenske Turističke zajednice u zagrebačkoj zračnoj luci

- Marketinška kampanja u suradnji s Lanom je počela prije dvije godine postavljanjem tabla dobrodošlice s panoramama Šibenika na ulazima u grad, te smo i naše buduće vizuale počeli prilagođavati njenim veselim motivima.

Šibenik se diči sa dva UNESCO lokaliteta, grad je kulture i umjetnika, festivala, sportaša i glazbe, dobre hrane i zabave. Smatramo da smo kroz Lanina djela sve to uspjeli prezentirati na jedan zanimljiv način, kao idealan spoj umjetnosti, kulture i turizma- kazao je Dino Karađole, direktor šibenske Turističke zajednice.

Oglasne površine su zakupljene na period od godinu dana, a uz autoricu u izradi projekta su sudjelovali grafički dizajner Ante Filipović GrČić i fotograf Valentino Dražić Celić.

25. lipanj 2024 19:06