StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetPošta nadmašila samu sebe

Pitali ih zašto masovno kasne pošiljke, odgovorili su 73 dana kasnije. Ovo morate pročitati

Piše Lucija Vujnović/SD
6. rujna 2023. - 15:18

U lipnju su gorući problemi u Splitu bili povezani s uslugom Hrvatske pošte. Pošiljke su kasnile ili uopće ne bi stigle na adresu, a računi bi završili pokraj sandučića ili na podu.

Dana 26. lipnja, dok je to bio aktualan problem, poslali smo upit Hrvatskoj pošti da provjerimo gdje je "zapelo" i zbog čega ne stiže pošta u mnoge splitske kvartove. 

image
Screenshot

Nakon više od dva mjeseca dobili smo njihov odgovor! Mrtvo hladno odgovaraju na upit kao da je poslan jučer. Bez ikakve isprike, bez objašnjenja razloga neodgovaranja i bez konkretnog odgovora. 

"Poštovana gospođo Vujnović, nastavno na Vaš prigovor koji smo zaprimili putem elektroničke pošte dana 26. lipnja 2023. godine molimo Vas da nam najkasnije u roku od tri dana dostavite adresne podatke primatelja kao i punomoć o zastupanju korisnika ukoliko se pošiljke ne odnose na Vaše ime i prezime.

S poštovanjem, Vaša Hrvatska pošta", napisali su u odgovoru. 

image
Screenshot

"Najkasnije u roku od tri dana", pišu, no nismo sigurni da oni uopće imaju pojam o vremenu. Jesu li svjesni da odgovaraju na upit 73 dana kasnije? 

U tih 73 dana čekanja odgovora svašta se događalo u gradu – Ameri su došli u Split i već se vratili doma, ultraši su došli, izludirali se i otišli, taksisti su se potukli (više puta), ilegalni hosteli su otvoreni i zatvoreni, Hajduk je pobjeđivao i gubio na Poljudu... No jedino se u HP-u ništa nije pomaknulo. Oni su zapeli u nekom svom vremenu i prostoru. 

1752 sata čekanja odgovora. Ako se, recimo, uputite iz Splita do Zagreba pješice, treba vam otprilike 78 sati. Dakle, 20-ak puta stignete pješice do našega glavnog grada i natrag do Splita, a nakon te ekspedicije iz Pošte biste (možda) dobili odgovor.

Svakako lijepo od njih što su odgovorili i dokazali da se znaju služiti elektroničkom poštom. 

14. studeni 2024 08:08