StoryEditorOCM
Lifestylevrum vrum

Zanimljivo istraživanje koje će mnoge iznervirati: evo koju marku vozila koriste najagresivniji vozači

Piše Mozaik SD
11. siječnja 2024. - 12:54

Njemački istraživački institut Innofact želio je znati postoji li veza između marke automobila i stila vožnje, javlja N1.

Stoga su, zajedno s automobilskim portalom Leasingmarkt, ispitao je više od 1.000 vozača postoji li veza između marke automobila i stila vožnje.

Gotovo 90 posto ispitanih složilo se da postoji. Tijekom istraživanja sudionici su morali naznačiti koji su vozači bili najagresivniji u odnosu na marku automobila, odnosno radili slalom u prometu, naguravali se ili blicali svjetlima. Jedna robna marka očekivano je zauzela prvo mjesto u anketi.

Vozače BMW-a kao najagresivnije vozače opisalo je 62 posto ispitanih. To znači da popularna marka automobila osvaja ovu nimalo laskavu ljestvicu.

Slijede Mercedes s 44 posto i Porsche s 37 posto. Ono što je zapanjujuće je da su se među prvih deset našle posebno njemačke marke automobila. Samo Tesla s osam posto na šestom mjestu i Ford s dva posto na osmom mjestu ne proizvode njemačke tvrtke. Iako, treba napomenuti da je istraživanje provedeno u Njemačkoj te bi stoga njemački brendovi mogli biti prisutniji.

Mladi vozači više vide vezu marke automobila i vozača

Istraživanje je također pokazalo da su posebno mladi vozači uvjereni da postoji korelacija između marke automobila i stila vožnje. U to vjeruje ukupno 94 posto mlađih od 30 godina. Među starijima od 50 godina takvo je mišljenje “samo” 83 posto.

Top 10:

1. BMW (62 posto)

2. Mercedes (44 posto)

3. Porsche (37 posto)

4. Audi (35 posto)

5. Volkswagen (jedanaest posto)

6. Tesla (osam posto)

7. Opel (četiri posto)

8. Ford (dva posto)

9. Volvo (dva posto)

10. Seat (dva posto)

21. prosinac 2024 23:00