StoryEditorOCM
ShowbizPANEL & q&a

Radovich podijelio s publikom svoj recept za stvaranje uspješnih glazbenih, umjetničkih, medijskih i filmskih uradak

Piše pr
25. svibnja 2023. - 14:05

Algebra je u prepunoj dvorani svog novog zagrebačkog kampusa predstavila novi prijediplomski studijski program multimedijske produkcije predavanjem koje je na Algebri pred više od 270 uzvanika održao Pete Radovich, jedan od najnajgrađenijih svjetskih producenata hrvatskih korijena. Radovich je uspješnu karijeru izgradio u svijetu sportske televizije kao ključna figura u najgledanijem sportskom spektaklu u SAD-u, Super Bowlu, radio je i za poznatu emisiju 60 minutes, producent je tjedne emisije Inside The NFL, a zanimljivo je da je režirao glazbene spotove za CBS-ovo pokrivanje Super Bowla i Final Foura, s glazbenim umjetnicima kao što su Jay-Z, Queen, Green Day, P-Diddy.

Pete Radovich imenovan je kreativnim direktorom televizijske kuće CBS Sports u rujnu 2009., a otada je postao viši kreativni direktor i potpredsjednik za produkciju. Dobitnik je 41 nagrade Emmy u 17 različitih kategorija, koordinator je produkcije programa Inside the NFL na kanalu Paramount+ i producent je prijenosa NFL-a, NCAA prvenstava, golf turnira te drugih sportskih događanja za CBS Sports. Kao viši kreativni direktor, Radovich je odgovoran za izgled, imidž i grafičko oblikovanje kanala CBS Sports.

image
Jeffrey Jemric /

U svom uvodnom predavanju The Power of Story Radovich je s publikom podijelio svoj tajni recept za stvaranje uspješnih glazbenih, umjetničkih, medijskih i filmskih uradaka: "Ljudi se sjećaju priča i zato je važno da ih kvalitetno pričamo. Morate moći angažirati osobu i stvoriti kod publike iskreni interes i duboke emocije za ono što govorite. Dobre priče dodaju vrijednost svakom proizvodu ili usluzi kojeg plasirate na tržište, a za dobru priču važno je da se ljudi s njom mogu poistovjetiti, da je priča jednostavna i da se svatko u njoj može naći. Najbolje priče su one s kojima se mogu poistovjetiti ljudi neovisno o kulturi, boji kože, financijskom statusu. Emocija koja ostane s vama jednostavan je primjer pronalaska kuta u pripovijedanju koji manipulira onime što ostaje u sjećanju ljudi. Svijet je danas sve kompetitivniji tako da bih mladima poručio da budu vrlo ambiciozni i da ih ništa ne zaustavlja u onom što zaista vole raditi. Pokušajte shvatiti koja je vaša priča, bez obzira čime se bavili i ispričajte ju svijetu" – rekao je Radovich

Algebra je na događanju najavila i svoj novi stručni prijediplomski studij multimedijske produkcije koji je biti fokusiran na kreiranje priče pripovijedanjem i komunikacijom uz plasman audiovizualnog sadržaja na različitim medijima:

image
Jeffrey Jemric /

"Studij multimedijske produkcije je, kao i svi studijski programi koje je Algebra pokrenula, rezultat dugogodišnjeg praćenja promjena i potreba na tržištu te pravovremenog prepoznavanja u koja znanja i vještine treba dodatno ulagati kroz obrazovanje kako bismo stvorili najbolje stručnjake za neke od poslova budućnosti. Algebrin studij multimedijske produkcije novom strukturom i pristupom odmiče se od dosadašnje uže sfere računarstva, u kojoj je bio jedanaest godina te ulazi u polje naprednih grafičkih tehnologija. U sklopu našeg studija ovdje se otvara prostor i za drugačiji profil studenata. Među njima su, primjerice, i potencijalni studenti novinarstva koji se imaju priliku više usmjeriti na produkciju multimedijskog sadržaja uz osnovne kolegije koji se bave kreativnim pisanjem" – kazao je Predrag Šuka, voditelj Algebrinog studija multimedijske produkcije.

Pete Radovich o AI i storytellingu kroz AI:

Sve što radim je bez digitalne manipulacije. Cijenim AI i ostale digitalne alate, ali nisam osobno navikao koristiti ih. Čudo je što je sve moguće uz pomoć umjetne inteligencije, ne znam ponekad je li to ludo ili strašno, ali je neizbježno. Zapravo je već ovdje s nama u nekom obliku. Volim znati sve o trendovima u tehnologiji, no samo da budem informiran, ne s namjerom da iste i koristim, barem kad govorim iz svoje pozicije, kao storytellera.

SAD i Europa – razlike u storytellingu?

Svakako postoje razlike. Amerikanci imaju manje strpljenja i pažnje, sve se mora prije i brže. U Europi su se ljudi navikli na dulje forme pričanja priče. I tu kreću razlike. Ako mene pitate, Amerika je tu ipak nešto efektnija u storytellingu, pa u konačnici, najjači filmovi na svijetu su američki. To isto dovoljno govori.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 05:11