Euro 2024. u punom je jeku, emocije su rasplamsane i svi su trenutno zaboravili na možda najveću preokupaciju – vrhunac turističke sezone ove godine. Turisti su već tu, iako se neki brinu da bi broj dolazaka ove godine mogao biti čak manji nego prošle godine. Trendovi možda nisu skroz pozitivni, ali srećom, srpanj i kolovoz su i dalje oni koji će nam pokazati koliko je sezona zapravo uspješna. Dotad, stignemo uživati u napetom prvenstvu.
Prvenstvu, koje je – kako to inače biva – popraćeno raznim akcijama, navijačkim proizvodima i nagradnim natječajima. Ali zato ima jedan natječaj koji oduševljava navijače (i buduće goste naše prekrasne obale) po cijeloj Europi. U pitanju je nagradni natječaj splitske turističke agencije Adriatic.hr prigodna naziva "Kick4Adriatic".
Pravila su jednostavna: na svakoj objavi koju podijeli službena Facebook stranica Adriatic.hr pozivaju se pratitelji da komentiraju ishod; tko pogodi dobit će vaučer za svoju iduću rezervaciju privatnog smještaja preko njihove stranice. Kako prvenstvo bude odmicalo, iznos vaučera će se povećavati. Nagradnih 50 eura za pogođeni rezultat u pretkolu će narasti na 500 eura za pogođeni rezultat finalne utakmice, stoga se očekuje još veća navala pratitelja. Pravila možete detaljno pročitati ovdje.
Od početka natječaja, interes je nevjerojatan. Tisuće komentara preplavljuju objave, a broj sudionika raste iz dana u dan. Popularnost natječaja ne iznenađuje, jer osim što nudi priliku za osvajanje povoljnijeg ljetovanja u doba kad su cijene porasle, omogućuje navijačima diljem Europe da se povežu i podijele svoje strasti prema nogometu i putovanjima.
Cilj je promovirati turističku ponudu Hrvatske, predstavljajući raznoliku ponudu smještaja i ljepote hrvatske obale, time potičući buduće posjetitelje da istraže sve što Hrvatska nudi. Nedavni uspjeh Adriatic.hr turističke agencije u kojem su isključivo svojim snagama skupili više od 14.000 smještajnih jedinica dodatan je dokaz o stručnosti i šarolikoj ponudi prema gostima.