U poslovnom svijetu vrijeme je novac, stoga nas ne čudi da je digitalizacija postala nužna za normalno funkcioniranje kompanija i poslovnih procesa. Digitalni alati omogućuju brže donošenje odluka, bolju komunikaciju i veću efikasnost, što je ključno za uspjeh u današnjem dinamičnom okruženju.
Ponekad nam se čini da smo se toliko naviknuli na to da su nam sve informacije i kontakti dostupni na "klik" da se gotovo i ne možemo sjetiti kako je sve funkcioniralo prije digitalizacije. No činjenica je da ovaj proces nije jednakom brzinom ušao u sve sektore.
Građevinski sektor donedavno je bio izrazito loše digitaliziran te su poslovni subjekti često gubili dragocjeno vrijeme u trenucima kada im je bila potrebna određena informacija ili usluga. Analizirajući nedostatke u tom sektoru, Maja Borovina Frankić, voditeljica razvoja u tvrtki "Spegra", specijaliziranoj za specijalne građevinske radove, došla je na ideju o pokretanju platforme Building.hr.
– Imala sam želju kreirati rješenje za probleme s kojima sam se i sama suočavala. Rezultat toga je Building.hr, poslovni alat koji je zaštićen pri Zavodu za intelektualno vlasništvo. Sama platforma objavljena je u prosincu 2022. godine, desetak godina od prve inicijative. Služi kao digitalna platforma kojoj se do sada pridružilo više od 1000 poslovnih subjekata – rekla nam je Borovina Frankić.
Osnivačica platforme primijetila je kako u Hrvatskoj vlada veliki nerazmjer između ponude i potražnje u građevinskom sektoru te je njezina primarna ideja bila postići unapređenje tržišta i umrežavanje tvrtki, zbog čega možemo reći da je riječ o projektu s društveno odgovornim ciljevima.
Logičan korak
– Kroz rad platforme uočili smo nekoliko ključnih izazova na tržištu, poput otežane suradnje i nedostatka transparentnosti, te manjka edukacije o novim tehnologijama i trendovima u industriji – objasnila nam je sugovornica, koja se, potaknuta povratnim informacijama korisnika platforme, odlučila na organizaciju gospodarskog događanja "Masters of Building Fair" (MBF).
– MBF je prirodan nastavak i proširenje tog rada. Ovaj događaj ne samo da nadograđuje uspjeh platforme, nego omogućuje stvaranje dubljih i snažnijih veza među akterima u industriji kroz osobnu interakciju, panele i radionice. Pružit će prostor za raspravu o aktualnim temama, kao što su investicije, digitalizacija i održivost, te će pomoći u rješavanju nedostataka, poput manjka inovacija i slabe integracije novih tehnologija u svakodnevne poslovne procese – dodala je naša sugovornica.
Prvi međunarodno gospodarsko događanje "Masters of Building Fair" održat će se od 10. do 12. listopada u Rovinju te pod jednim krovom okupiti sve one koji djeluju u investicijsko-dobavljačkom lancu – od arhitekata, građevinske operative, proizvođača i trgovaca materijala, alata, opreme, financijskih usluga, usluga osiguranja, do konzultanata svih usmjerenja, ekonomskih, pravnih, tehničkih, iz energetike, tehnologije te IT sektora.
Nezapamćen interes
Ovo jedinstveno događanje istaknulo se kao digitalni epicentar sektora graditeljstva i povezanih industrija te već u prvoj godini ima više od 1000 registriranih subjekata.
– Samo ću reći da već imamo termin za 2025. godinu. Nije nam u cilju imati "šetače", cilj je da je svatko tko prođe na tom događanju bitan. Ako govorimo o biznisu, treba doći na okupljanje gdje je velika vjerojatnost da će vam svaki razgovor biti produktivan – pojasnila nam je Borovina Frankić.
Na konferenciji će sudjelovati neki od vodećih stručnjaka iz industrije, poput stručnjaka za protupotresnu gradnju Davida Biggsa, svjetski poznatog dizajnera Karima Rasida i nagrađivanog ilustratora Carla Stange, koji je posebno za MBF napravio ilustraciju.
U izložbenom dijelu MBF-a posjetitelji mogu očekivati dinamičan prikaz najnovijih tehnologija, proizvoda i rješenja koja oblikuju budućnost industrije. Ovdje će se predstaviti vodeće domaće i međunarodne tvrtke iz sektora energetike, financija, opreme, usluga, tehnologija i softvera, s posebnim fokusom na inovacije koje unapređuju učinkovitost i održivost.
Ambiciozni planovi
– U sljedećih nekoliko godina vidimo MBF kao centralno događanje za industriju ne samo u Hrvatskoj, već i u široj regiji. Naš cilj je da MBF postane platforma koja okuplja vodeće stručnjake, inovativne tvrtke i institucije, stvarajući prostor za kontinuiranu razmjenu znanja, poslovnih prilika i novih ideja – dodala je organizatorica gospodarskog događanja MBF.
Konačni cilj je da "Masters of Building Fair" postane mjesto na kojemu će se okupljati ključni akteri koji će oblikovati budućnost industrije u Hrvatskoj. Ovo gospodarsko događanje ima potencijal povećati angažman svih dionika u industriji, uključujući mlade profesionalce, startupove i akademsku zajednicu, te postati neizostavno mjesto za rasprave o budućnosti, s dugoročnim ciljem podizanja standarda cijele industrije.
Ako želite biti dio događaja kakvog još nismo vidjeli na ovim prostorima, još stignete osigurati svoju ulaznicu za prvi međunarodni "Masters of Building Fair".
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Building.hr.