Ticker 1

Prijelomna vijest

Ticker 2

StoryEditor
Trendzatvorite oči...

Naučite kako se brzo riješiti stresa, napetosti i ružnih misli, to je zadnje što vam sad treba: isprobali smo, nije teško, besplatno je, a i gušt je!

Piše Tea Sumić Miletić
20. ožujka 2020. - 18:53

Koliko je nama god drago da marljivo čitate naše članke, stalo nam je i do vašeg zdravlja. Ne samo fizičkog, koje je pred popriličnim izazovom usred ove grube pandemije, nego i psihičkog, koje je iz istog razloga pod popriličnim pririskom.

Ako nije, moglo bi biti. Ako ne zbog straha od zaraze, a onda zbog straha od nestašice, posljedica krize, brige za radna mjesta... Ako ni zbog toga, a ono zbog skučenog života u izolaciji, koju, nadamo se, poštujete.

Dakle, stres od cijele ove drame s koronavirusom mnogima će se odraziti na duševni mir, a kako bismo vam pomogli da ga sačuvate, predlažemo vam da se okušate u meditaciji.

Možda ste već razmišljali o tome jer ste čuli da je sjajna metoda za otklanjanje stresa, a razdoblje društvenog distanciranja vam je uistinu idealna prilika za sprovesti taj plan u djelo.

Pretpostavljajući da ste prenapeti za mirno sjesti i potruditi se ne misliti o ničemu, što bi trebalo napraviti na početku 'old school' meditacije ili možda mislite da vi to ne možete, poslužite se malim, suvremenim trikom i isprobajte neku od aplikacija za meditiranje. S aplikacijama za meditaciju za čas ćete se relaksirati, naučiti kako smiriti misli i opustiti tijelo.

Pronađite mirni kutak, stavite slušalice i započnite s prvom lekcijom. Ne morate se 'lomiti' čudnim joga položajima (osim ako se u njima osjećate ugodno), a ako vas bole leđa možete i leći. Pazite samo da ne zaspete (događa se češće no što mislite).

Kako ne biste trošili vrijeme na odabir najbolje aplikacije, napravili smo to umjesto vas. Toplo vam preporučujemo Headspace i Calm, a obje smo isprobali.

Teško je reći koja je trenutno popularnija, no vjerujemo da će ovoj prvoj dodatne poklonike donijeti nesebičan potez na kojeg su se odlučili: svim zdravstvenim djelatnicima omogućit će da ju koriste besplatno. Više informacija o tome potražite ovdje.

Na Headspaceu je prvih deset vođenih meditacija besplatno. Možda vam se ne čini dovoljnim, ali pomoći ćete da 'uđete u đir' te, nadajmo se, da stvorite zdravu naviku. Svaka vježba je jednostavna i traje relativno kratko, od dvije-tri minute do desetak.

Vrlo su opuštajuće, sa smirujućom glazbenom podlogom i umirujućim, blagim glasom koji vas vodi korak po korak.

Calm će vam također sasvim lijepo pomoći da se opustite, također, bar u početku, odnosno prvih sedam dana, besplatno. Sedam besplatnih lekcija naučit će vas kako otpustiti stres i nervozu, a naučit će vas i kako prebaciti misli s problema koji vas tište.

Osim toga, dobit ćete priliku iskušati po jednu besplatnu lekciju iz svakog programa iz premium ponude, poput programa za bolji san. Najnovija verzija aplikacije omogućuje vam odabrati meditaciju prema trenutnom raspoloženju, poigrati se različitim glazbenim podlogama i smirujućim zvukovima...  

Napomenut ćemo na kraju da vas ni jedna od njih zapravo neće naučiti kako se meditira u strogom smislu kako to čine budisti i hindusi, jer je ovdje zapravo više riječ o nekoj vrsti mindfulnessa. Ali sasvim će vas lijepo opustiti.

Želite li se ipak ozbiljnije pozabaviti meditacijom, savjeti poput ovog s Headspacea mogu vam biti dobar temelj za napredak:

  

#MEDITACIJA#MINDFULNESS#HEADSPACE#CALM#APLIKACIJA ZA MEDITIRANJE#STRES#POZITIVNA ENERGIJA

Izdvojeno