StoryEditorOCM
StilPromo

Rođendanska proslava vodeće agencije za nekretnine Euroville okupila brojne zvijezde

Piše PROMO
26. travnja 2023. - 13:34

 

Proslavu 20 godina uspješnog rada Euroville, vodeće hrvatske agencije za poslovanje nekretninama, bez pretjerivanja možemo nazvati društvenim događajem ovog proljeća. Glamurozni je party u zagrebačkom klubu Mint okupio kremu hrvatskog društva, brojne zvijezde, prijatelje i poslovne partnere agencije.

Pozivnici za dvadeseti rođendan Euroville odazvali su se mnogi poznati i ugledni gosti, među kojima su bili Izabel Kovačić, Maja Šuput, Nenad Tatarinov, Dalibor i Jasmina Bagarić, Ana Volk, Mladen Duduković, Nikola Milojević, Sanja Brkić, Joško Jeličić, Nikolina Ristović, Rita Rumora, Mia Matić, Nika Kamenski, Brita Bobetić, Jelena Perić, Arijana Podgajski, Sarah Ivanković, Iva Jerković, Anica Kovač, Milica Todorić, Lana Jurčević, Barbara Ljiljak, Iva Šarić, Natalija Prica, Damjan Rudež, Gordan Giriček, Maja Cvjetković i mnogi drugi.

Gosti su uživali u glazbi i sjajnoj atmosferi za koju su se pobrinuli Nina Badrić, Saša Matić, Dino Purić i Mate Grgat, a program je vodio uvijek duhoviti Ivan Vukušić. Velikom uspjehu rođendanskog slavlja doprinijeli su i sponzori: Royal Hill vina, PPD s brendovima Johnnie Walker i Tanqueray, Coca-Cola, voda Romerquelle, Red bull i automobili DS. Kako bi sve prošlo besprijekorno, slavljenici su organizaciju proslave povjerili agenciji Alert.

image

Proslava 20 godina uspješnog rada Euroville

Ostvareni snovi

"Kada smo prije 20 godina pokretali posao, nismo mogli ni sanjati da ćemo jednoga dana slaviti okruglu godišnjicu uz toliko dragih prijatelja, partnera, klijenata i kolega. Danas je baš takav dan i zato smo presretni. Iza dva desetljeća uspješnog poslovanja uvijek stoji jako puno rada i ulaganja, ali sjajan je osjećaj znati da smo svojim radom i trudom stvorili tvrtku koja je jedan od lidera u svom segmentu poslovanja", rekao je Sergio Serdarušić, vlasnik Euroville.

Eurovilla je nastala 2002. godine kao mala obiteljska tvrtka u kojoj je od prvog dana fokus bio na osobnom pristupu svakom klijentu i svakoj nekretnini. Od samih početaka Eurovilla posebnu pažnju pridaje razumijevanju klijentovih potreba, a cilj je uvijek isti: uspješan pronalazak savršene nekretnine za klijenta. Ta joj je filozofija poslovanja u 20 godina donijela više od 20 000 zadovoljnih klijenata i lidersku poziciju.

U svojih 20 godina tvrtka Eurovilla izdala je prvi oglasnik za nekretnine, napravila mnoge stambene i poslovne projekte, sudjelovala u mnogim investicijama te realizirala tisuće kupoprodaja i najmova na području Hrvatske. Danas Eurovillin tim broji 65 stručnjaka različitih profila: od licenciranih agenata za nekretnine, stručne pravne službe, menadžera, voditelja ureda, marketinških stručnjaka, vrsnih programera do profesionalnih fotografa.

image

Proslava 20 godina uspješnog rada Euroville

Perjanica hrvatskih agencija

Eurovilla je, osim u Zagrebu, prisutna i na obali, u Istri i Dalmaciji. Podružnice u Rovinju, Zadru i Splitu klijentima pružaju usluge jednake kvalitete i brzine kao u Zagrebu. Tim Euroville najavljuje i niz noviteta na kojima trenutno rade, a koji će dodatno unaprijediti tržište. Tako će među prvima uvesti i procese pogonjene umjetnom inteligencijom kako bi se klijentima ubrzalo i poboljšalo traženje idealne nekretnine.

Osim ulaganja u tehnologije, u Eurovilli ulažu u ljude – ne samo u agente već i u pravni tim koji je ključan u uspješnom, ali često i  kompleksnom procesu kupoprodaje. Upravo na ovaj je način Eurovilla stekla  povjerenje velikog broja klijenata.

Dina Serdarušić, COO u Eurovilli, izjavila je: "Eurovilla se bavi posredovanjem pri prodaji, kupnji i najmu nekretnina. Naše poslovne aktivnosti uključuju i privlačenje stranih kupaca, investitora i developera, kao i pružanje stručne podrške i savjetovanja. Temelj našeg poslovanja su know-how, iskustvo, lokalna ekspertiza i stručan tim bez kojeg ovakav uspjeh ne bi bio moguć.

Svojim klijentima pružamo personaliziranu uslugu najviše kvalitete, visoke standarde u prodaji i kupnji, kao i poslovne vrijednosti poput integriteta, stručnosti i diskretne usluge. Drago nam je da smo sve poslovne partnere i zaposlenike uspjeli okupiti u ovako velikom broju u neformalnom okružju te im na taj način zahvaliti na povjerenju i lojalnosti koju su nam ukazali."

 

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. travanj 2024 05:10