Dok zima polako odlazi, turistička sezona već kuca na vrata. Vlasnici apartmana diljem obale već se pripremaju za dolazak gostiju. Neki od njih već su počeli s adaptacijama i osvježavanjem interijera kako bi dočekali novu sezonu u punom sjaju. Ali uvijek postoji još toliko toga što treba obaviti, toliko sitnica koje mogu učiniti razliku.
Proljeće je simbol novog početka, a s njim dolaze i nevjerojatne akcije. "Građa" - prodajni centri najavljuju megaakciju koja će pomoći vlasnicima apartmana pripremiti prostore za nadolazeću sezonu.
Popusti samo za najbrže
Osigurajte si nevjerojatnih 20% + dodatnih 20% popusta na sve odjele, izuzev građevinskog materijala. Ali to nije sve! Na građevinski materijal već je osiguran popust od 20% + dodatnih 10% na sve iznose veće od 499 €. Iskoristite priliku i obnovite svoje prostore uz sjajne uštede.
Kroz svoje prodajne centre "Građa" nudi sve na jednome mjestu. Od kućanskih aparata, uključujući bijelu tehniku, televizore, cafe aparate i tostere, do odjela domaćinstva s kompletnom ponudom posuđa i tekstilom koja će učiniti vaš dom ugodnijim i funkcionalnijim.
Ako planirate osvježiti svoje prostore, tu su odjeli boja i lakova, kao i širok spektar ručnog i električnog alata, alata za keramičare, električare, vodoinstalatere, mehaničare te mnoge druge struke.
Također, u svakom prodajnu centru možete pribaviti i zaštitnu opremu. Uz to, "Građa" nudi i širok izbor elektromaterijala, vodomaterijala, vijaka i kvaka, stolarije, sanitarija i keramike, sve što vam može zatrebati za vaše građevinske i uređivačke projekte.
"Građin" 70. rođendan
Ova akcija omogućuje jeftinije iskustvo kupovine, s obzirom na cijene na tržištu i inflaciju. A i dodatan razlog ove akcije je što se "Građa" priprema na svoj impresivni jubilej - 70. rođendan.
A kako će ga proslaviti? Uz grandiozno ponovno otvaranje svojih preuređenih centara, s daleko većom kvadraturom, proširenom ponudom i novim sustavom blagajni. Novi sustav blagajni uklonit će potrebu za ponovnim odlaskom do odjela nakon kupnje proizvoda na glavnoj blagajni. Kupci će jednostavno obaviti kupnju na jedinstvenoj blagajni pri izlasku iz centra.
Riječ je o kolektivnom "rebrandingu" kao vizualnom preobražaju tvrtke koja je uz nas već generacijama. Iz "Građe" poručuju da možemo očekivati potpuno svjež identitet na otvorenju koji će odražavati napredak i inovativan duh.
Cilj je spajanje tradicije s budućnošću, a kvaliteta i zadovoljstvo kupaca uvijek su na prvome mjestu. Kao dodatna promjena, "Građa" širi svoju prodajnu mrežu te time poziva nove partnere - kako tvrtke, tako i obrte - na potencijalnu suradnju.
Ovim putem pozivaju na posjet 8. i 9. ožujka svim "Građinim" prodajnim centrima u Solinu, Šibeniku i Dubrovniku zbog jedinstvene prilike ove megaakcije na sve proizvode osim odjela građevine.
Svu ponudu već sada možete pogledati na njihovu webshopu
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....