StoryEditorOCM
Panoramagreenwashing

Veliki svjetski trgovci hranom i odjećom navodno se brinu o okolišu, ali više od pola njihovih tvrdnji je neutemeljeno

Piše mozaik sd
31. svibnja 2023. - 13:13
Klimatski aktivisti s natpisom ‘Greenwashing‘ prosvjeduju protiv Međunarodnog sajma automobila u Münchenu u rujnu 2021.Tobias Schwarz/Afp

McDonald‘sov tradicionalno crveni logo u Europi je zelen, jer McDonald‘s europskim kupcima – koji su inače osjetljiviji i prijemčiviji na pitanja okoliša – želi pokazati koliko im je stalo do zelenih politika. Slamka kojom pijete sok možda je od bambusa, ali od čega je napravljen ostatak čaše ili jednokratnog spremnika za vaše piće?

Dok raste svijest o klimatskoj krizi i štetnom utjecaju klimatskih promjena, potrošači sve više pažnje obraćaju na utjecaj koje njihove navike imaju na okoliš. Više od 50 posto europskih potrošača svoje novce troši imajući na umu održivost, dok je u 2014. godini više od 74 posto proizvoda koje se nalazilo na tržištu bilo označeno nekom vrstom tvrdnje o održivosti. Zeleno se, dakle, prodaje. Održivost se prodaje.

Međutim,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. lipanj 2024 06:08