Rijetki su prije deset godina vjerovali kako će Joe Bašić uspjeti realizirati sve ono što je najavljivao. No, ti rijetki, pohvalio se organizator Ultra Europe, su ostali uz manifestaciju i doživjeli činjenicu kako je naš grad domaćinom najvećem festivalu elektronske glazbe na starom kontinentu.
U biti kada se sve brojke slože, pohvalio se Alek El-Kazal, projektni direktor "MPG Live", splitska Ultra je broj jedan u svijetu po internacionalnosti, ov0 ljeto očekuju dolazak mladih iz čak 120 zemalja. Po broju posjetitelja, pak, Split je odmah iza Miamija.
- Ultra je svojevrsna Olimpijada u svijetu glazbe - kazao je Joe Bašić.
Podršku organizaciji dali su i Grad Split i Županija Splitsko-dalmatinska i Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora, Zračna luka Split, čiji su predstavnici sjeli zajednički za stol. Za točno 30 dana, 12. srpnja, manifestacija u Parku mladeži počinje, tri dana će se Splićani i njihovi gosti njihati u ritmu kojeg će stvarati čak 40 najjačih svjetskih DJ-a. Ultra se neće zaustaviti samo u našeg gradu. Četvrtog dana "dižu sidro" i kreću prema Bolu na Braču, potom prema Hvaru, da bi završni koncert bio održan na Visu.
- Od 2013. godine, kada se odvila prva Ultra do danas se broj putnika udvostručio. Računamo vrijeme Ultre kroz tri tjedna, tjedan prije, tijekom i poslije i u to vrijeme imamo 1800 zrakoplova i oko pola milijuna putnika - kazao je Pero Bilas, pomoćnik direktora splitskog aerodroma.
Pomoćnik gradonačelnika Splita Antonio Kuzmanić izrazio je zadovoljstvo time što su Ultra i naš grad, kako je kazao, postigli suživot. Broj incidenata je zanemariv, a raduje ga što mladi posjetitelji osim glazbe doživljavaju i destinaciju. Dožupan Stipe Čogelja je obećao kako će prvi put u ovih deset godine - otići na Ultru kao posjetitelj. Sve su službe spremne i svi će biti "ultrašima" na raspolaganju. Joze Tomaš, predsjednik Županijske gospodarske komore preko financijskih je rezultata prikazao uspjeh i napredak Ultre u posljednjem desetljeću.
- Lanjska Ultra je u četiri dana kroz trgovinu, prijevoz, ugostiteljstvo u fiskaliziranim računima "teška" 25.6 milijuna eura. I to samo u Splitu - impresionirao je Tomaš okupljene.
Direktor hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglasio je važnost festivala u prezentaciji Lijepe naše van granica. Ultra nas stavlja na globalnu kartu, a i lijepo je čuti da nam se ime spominje uz Miami, Hong Kong, Sidney...
- Nije mala stvar imati cijelo desetljeće festival u istom mjestu, festival koji je prepoznatljiv toliko da je postao zaštitnim znakom destinacije - kazao je Staničić, kazujući kako Ultra godišnje na hrvatsko gospodarstvo utječe s vrtoglavih 80 milijuna eura.
I općenito je usporedba svih tih vrtoglavih iznosa bila upravo takva, vrtoglava. Recimo, prije deset godina svi su se smijali na spominjanje prodaje karata za iznos od 75 eura. Danas je to svima prihvatljiva cijena. Prva produkcija festivala stigla je kompletno iz inozemstva, danas je više od 80 posto samo lokalno i hrvatsko.
- Težimo najboljem - kazao je Bašić, koji je spreman već sada potpisati kako se Ultra Europe iz svojeg Splita neće ni milimetra maknuti barem još pet godina.