Već je modna revija dizajnerice Aleksandre Dojčinović jesenas najavila da će proljeće brenda pomaknuti granice u svakom smislu, a aktualna kampanja koja prati hvaljenu kolekciju i koja će sjajno zaokružiti cjelokupnu priču samo je potvrda uloženog truda.
Novost je i scenografija seta, kojom ovaj put dominiraju ogledala, rekvizit poprilično zahtjevan za fotografiranje, ali
koji u pravim rukama u konačnici daje onaj 'wow' efekt, kojeg svi tako često priželjkujemo.
U tom moru odraza, zahvaljujući 3D iluziji svaka se scena prividno dupla, što promatračima omogućava da priču dožive iz svih kuteva, a Lei Lou kreacije na ovaj način dodatno dobivaju na raskoši, što je klasičnim i plošnim fotografiranjem često teško postići.
Kolekcija, koja je već u prodaji u Lei Lou trgov...
StoryEditorOCM
ModaLEI LOU PROLJEĆE
Aleksandra Dojčinović - povratak u doba ženstvenosti
17. veljače 2016. - 18:57
2_LEILOU_web
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?