StoryEditor
Gastrosa naših opg-ova

Pobijedite proljetni umor i ojačajte imunitet svježim voćem i povrćem koje svakodnevno možete naći na policama Tommyja

Piše pr
7. svibnja 2020. - 15:27
TOMMY REPORTAZATommy Reportaza

Život se polako vraća na ulice, a mjere sprječavanja širenja bolesti COVID-19 sve više popuštaju. No, pred nama su nova vremena. “Novo normalno” je paradigma koja obilježava razdoblje koje nas očekuje. A, “novo normalno” i dalje u sebi sadrži nekakve restrikcije, jer proći će još dosta vremena dok potpuna društvena interakcija ne bude moguća.

Svijet je bio blokiran (dijelom i dalje jest), ali život nije stao. Dapače, valja nam živjeti kao nikad dosad, oprezno, ali i dalje punim plućima. A, ključni dio svakodnevice upravo je odlazak u – spizu. Na policama Tommyja cijelo ovo vrijeme nikada nije nedostajalo svježeg voća i povrća. A, razlog tome prilično je jednostavan.

Bogatu ponudu svježim i domaćim namirnicama Tommy duguje iznimnoj dugogodišnjoj suradnji (na obostrano zadovoljstvo) s velikim brojem OPG-ova i malih proizvođača diljem Hrvatske. Zahvaljujući tome tijekom cijele godine kupci mogu pronaći isključivo i 100 posto domaće jabuke, blitvu, salatu kristal, šampinjone, a sezonski su tu domaća lubenica, nektarina, grožđe, mandarina. Sve iz Hrvatske! I idealno za borbu protiv proljetnog umora te jačanje imuniteta.

Za jačanje imuniteta neophodna je konzumacija i citrusa. A, Tommy osigurava njihovu visoku kvalitetu pomnim odabirom partnera iz Španjolske, odakle na police tijekom cijele godine stižu naranče, limuni i klementine.
– Povrće i sezonsko voće uzimamo od domaćih proizvođača, a tek kada je nedostupno u Hrvatskoj ili su količine proizvodnje premale za naše potrebe voće i povrće uvozimo – poručili su iz Tommyja i dodali kako su “svježi proizvodi domaćeg podrijetla temeljni dio njihove ponude”.

– Na taj način nastojimo izravno potaknuti očuvanje i razvoj poljoprivredne proizvodnje u cijeloj Hrvatskoj, a naročito na lokalnoj razini gdje već godinama uspješno poslujemo s velikim brojem OPG-ova – ističu iz trgovačkog lanca.
Rečeno – učinjeno. Naime, uvažavajući trenutačno stanje na tržištu i mjere koje se primjenjuju te nemogućnost prodaje svježeg voća i povrća na tržnicama, Tommy poziva na suradnju sve domaće proizvođače koji mogu i žele plasirati svoje poljoprivredne proizvode u njihovoj prodajnoj mreži.

Toliko svježih namirnica samo čeka svoj put do krajnjih korisnika, a Tommy sa svojim trgovinama predstavlja idealan kanal da se, primjerice, zdrava jabuka ili domaća blitva u jedan dan iz voćnjaka ili polja “premjeste” na pijat kupaca.
– Odgovorna smo kompanija koja kontinuirano potiče razvoj gospodarstva i suradnju s domaćim poljoprivrednim proizvođačima. Dugi niz godina uspješno poslujemo s velikim brojem OPG-ova koji svoje proizvode, kako nam priznaju, rado plasiraju na naše police – navode iz Tommyja.

Njihova mreža OPG-ova se širi, a svi dobavljači s kojima Tommy već dugi niz godina surađuje ističu kako im baš ta suradnja, naročito u ovim vremenima, osigurava sigurnost i stabilnost poslovanja potrebnu za postizanje što veće kvalitete proizvoda. A, upravo je ta kvaliteta proizvoda i jedan od uvjeta suradnje s Tommyjem koji bira samo najbolje.
Iz Tommyja tako poručuju kako su spremni svoje prodajne i logističke kapacitete staviti u funkciju te dodatno omogućiti plasman roba hrvatskim proizvođačima, posebno malim proizvođačima i OPG-ovima.

– U ovim iznimnim okolnostima pozivamo proizvođače koji žele suradnju s Tommyjem, da nam se jave izravno u vezi otkupa proizvoda. Suradnju s domaćim poljoprivrednim proizvođačima želimo razvijati trajno i kontinuirano, kao što to radimo i s dosadašnjim dobavljačima – zaključuju svoj poziv iz Tommyja.

Toliko svježih namirnica samo čeka svoj put do krajnjih korisnika, a Tommy sa svojim trgovinama predstavlja idealan kanal da se, primjerice, zdrava jabuka ili domaća blitva u jedan dan iz voćnjaka ili polja “premjeste” na pijat kupaca. Veliki broj dobavljača, mnogobrojni OPG-ovi kao i mali proizvođači to su prepoznali i već dugi niz godina svakodnevno posluju s Tommyjem. Sigurnost poslovanja im je – osigurana, a zahvaljujući razgranatoj mreži dobavljača Tommy je osigurao police, koje su svakodnevno pune svježeg voća, povrća i ostalih namirnica.

Okolnosti su takve kakve jesu, i društveno odgovorno poslovanje Tommyja pokazalo se uspješnim, i za veliki broj domaćih poljoprivrednika i za kupce. Kupci uvijek imaju svježe namirnice na raspolaganju te tako sebi i svojim bližnjima osiguravaju kvalitetnu prehranu, jačaju imunitet i održavaju energetsku stabilnost.
U svakom slučaju, imuniteta, naročito u ovim vremenima, nikad dosta.

#TOMMY#TRGOVAČKI LANAC

Izdvojeno

01. lipanj 2020 06:39