Nakon brojnih monografskih izložbi koje je Mara Bratoš ostvarila u gotovo tri desetljeća rada, u galeriji Klovićevih dvora od 10. listopada bit će izložen svojevrstan presjek kroz njen bogati opus. Riječ je o fotografijama koje su oduvijek privlačile veliku pažnju, ne treba sumnjati da će tako biti i na ovoj adresi.
Fokusirana na fotografsko uobličavanje za autoricu emocionalno važnih motiva, bilo da se radi o prodiranju u vlastitu nutrinu ili preispitivanju vlastite tjelesnosti ili o odnosima s autorici bliskim ljudima i mjestima, njezin opus obilježit će rad u ciklusima.
Pomno režirajući snimljene prizore i dokumentirajući u širem smislu prirodne i društvene aspekte stvarnosti: prirodu i društvo, svakodnevicu, kulturne događaje i njihove protagoniste, Mara Bratoš stvara intertekstualne fotografske nizove, čije značenje ovisi o kontekstu na koji se referiraju.
Ambijenti proživljenog vremena, grad i ljudi, Dubrovnik, Lopud, Zagreb, prijatelji i bliski intimni prizori, bez obzira je li i autorica na njima ili je nevidljiva... sve te slike pokrenute su prije svega unutrašnjim afektivnim impulsom, snagom introspekcije.
Uz njeno formalno obrazovanje na Akademiji dramskih umjetnosti, na odsjeku za filmsko i televizijsko snimanje i senzibilitet odnjegovan na poetici crno-bijelog filma i modernističkog filmskog kadra osnova su na kojoj je autorica stvorila okvir unutar kojeg će nastati serije fotografija u analognoj crno /bijeloj tehnici, analognoj tehnici u koloru i u digitalnoj tehnici.
U vremenskom rasponu od ranih 90-tih godina prošlog stoljeća do najnovijih nastalih 2024., izložba će nastojati ukazati na važnost opusa Mare Bratoš za hrvatsku fotografsku scenu (posebno žensku fotografiju) i njene dekonstrukcije do medija fotografske slike kao performativnog čina.