StoryEditorOCM
Film & TV‘Squid Game 2‘

Brutalna južnokorejska drama s kojom se ljudi mogu identificirati pogledana je već 126 milijuna puta u samo 11 dana

Piše HINA/DPA
8. siječnja 2025. - 13:27

U prvih nekoliko dana nove godine milijuni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije "Squid Game", a Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija. 

Netflix je izvijestio o 58,2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126,2 milijuna puta u samo 11 dana.

Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je objasnio svoj globalni uspjeh za dpa  tako da je to "priča s kojom se ljudi mogu identificirati - bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost".

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. prosinca. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.

Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021. ukupno 265 milijuna puta u prvih 90 dana - više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. siječanj 2025 13:27