StoryEditor
Obalaza moderne putnike

U hotel ‘Dalmacija‘ ulaže se 67 milijuna kuna, evo što se sprema: Spadat će u posebnu vrstu objekta, nadamo se da će u jedinstvenom ugođaju uživati i domaći gosti

Piše Dijana Turić
6. listopada 2021. - 14:17

Nadzorni odbor "Imperial Riviere" d.d. odobrio je 67 milijuna kuna ulaganja u repozicioniranje hotela "Dalmacija" u Makarskoj u Places hotel by Valamar. Investicija predstavlja nastavak najavljenog petogodišnjeg ciklusa ulaganja u hrvatski turizam u vrijednosti od 1,5 milijardi kuna koji su zajednički pokrenuli AZ mirovinski fondovi i "Valamar Riviera".

Nakon uspješne privatizacije poduzeća "Imperial" i "Hoteli Makarska", te kasnijeg pripajanja i povećanja kapitala u "Imperial Rivieri", u proteklom razdoblju izvršene su investicije u ukupnom iznosu od 580 milijuna kuna te su repozicionirani hoteli "Parentino", "Meteor", "Padova", "Imperial" i kamp Padova.

COVID kriza privremeno je zaustavila i usporila plan ulaganja zbog čega su investicije započete 2019. godine finalizirane tek u 2021. godini. Odobrenje ulaganja u hotel "Dalmacija" predstavlja djelomičan restart investicijskog ciklusa. Turistička sezona pokazala je potencijal brzog pokretanja hrvatskog turizma te priliku za daljnji rast i razvoj turizma visoke dodane vrijednosti.

Kako su nam kazali iz "Imperial Rivieri", ulaganjem od 67 milijuna kuna hotel "Dalmacija" doživjet će kompletnu rekonstrukciju i preuređenje u skladu sa standardima Valamar Places brenda.

Novi koncept dizajniran je za moderne putnike

Hotel "Dalmacija" će od iduće sezone postati drugi hotel koji posluje pod ovim Valamar brendom. Novi koncept dizajniran je za moderne putnike koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju.

image
Imperial Riviera

– Nakon uspješne realizacije investicije u obnovu, modernizaciju i repozicioniranje Valamar hotela "Meteor" u zadnje dvije godine, u ukupnom iznosu od 90 milijuna kuna, "Imperial Riviera" nastavlja s investicijama u svoje objekte u destinaciji Makarska. Dodatni poticaj za nastavak ulaganja pružila je i ovogodišnja uspješna turistička sezona koja je pokazala potencijal brzog oporavka hrvatskog turizma u još uvijek prisutnim COVID okolnostima.

Investicija uključuje rekonstrukciju postojećeg i izgradnju novog bazena, s uređenjem sunčališta i novi bazenski bar, rekonstrukciju 190 smještajnih jedinica i svih ostalih prostora na razini modernog lifestyle dizajna. Postojeći restoran, prizemlje i lobby su zamišljeni kao jedna cjelina, tematski odvojena po zonama, a postojeći wellness će se brendirati u Places Spa.

Fokus će biti na jedinstvenom ugođaju, ambijentu, ponudi autohtonih namirnica i jela, te na ljudima koji su u središtu događanja. Ciljna tržišta će biti Velika Britanija, Skandinavija, Njemačka, Austrija i, naravno, domaće tržište, kazali su iz "Imperial Riviere", dodavši da su lifestyle hoteli danas poseban žanr u hotelskoj industriji, koji se ne bazira na klasičnim značajkama luksuza i visoke gastronomije nego na specifičnom tipu usluge namijenjene ciljanim potrošačkim skupinama koje vrednuju jedinstvena iskustva s ljudima sličnih afiniteta i pripadnosti.

– Makarska je destinacija koja se već uspješno pozicionirala u tržišnim segmentima pa je zato i odabrana kao idealno mjesto za implementaciju takvog brend hotela. To označava doprinos nastavku diversifikacije hotelskog segmenta, ne samo u Makarskoj, već i šire – ističu iz "Imperial Riviere".

item - id = 1132870
related id = 0 -> 1133727
related id = 1 -> 1132935
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. listopad 2021 15:09