StoryEditorOCM
Dalmacijasvježe ideje  

Čardak na Crvenom jezeru: turisti će uživati u domaćim jelima u visećem restoranu

Piše PSD.
4. rujna 2012. - 00:58
Možete li zamisliti goleme crno-bijele fotografije aktova slavnog Helmuta Newtona iznad imotskog Crvenog jezera? Ili dočarati sebi ugođaj ručka na vrtoglavoj nadmorskoj visini iznad kraške jame ispunjene vodom ? Pomalo nestvaran osjećaj sasvim realnim doživljava Igor Kolovrat, 38-godišnji poduzetnik i vlasnik zagrebačke medijske tvrtke “Kilovat sistem - Entertainment factory”, koji živi i radi u hrvatskoj metropoli, ali ne zaboravlja svoje imotske korijene. Autor ambicioznog projekta udruživanja nacionalnih turističkih subjekata “Go Croatia” ne razumije zašto se godinama ništa ne poduzima na komercijalizaciji turističkih potencijala Imotskog.

Nema dobre usluge

Svaki put kad posjetim rodni kraj, vidim sve više turista koji dolazi na izlete u Imotski, kako bi se okupali u Modrom jezeru ili bacili kamen u Crveno jezero, ali se ništa ne radi kako bi im se pružila kvalitetna usluga. Zato sam odlučio sam nešto poduzeti. Do sljedeće turističke sezone planiram napraviti platformu koju ću pretvoriti u viseći restoran 300 metara iznad jezera usred grotla - otkriva nam Igor Kolovrat svoju petnaestak godina staru ideju o platformi-restoranu-vidikovcu koji će biti montiran bez ikakvih građevinskih zahvata na zaštićenom spomeniku prirode:

- Na jelovniku restorana bila bi isključivo jela iz Imotske krajine, no obroci neće biti jeftini jer uključuju prijevoz helikopterima naše tvrtke “Helimax” koje ćemo od sljedeće godine rasporediti na više lokacija u Hrvatskoj - najavljuje inventivni Igor koji pokraj visećeg restorana predviđa i svojevrsni infopunkt gdje će posjetitelji moći “kupiti” kamenje za bacanje u jezero.

Na svakom bi kamenu laserom bilo upisano ime i poruka bacača koji kod bacanja kamena u jezero treba zaželjeti želju, makar legenda kaže kako samo rođeni Imoćani smiju ubaciti kamen u Crveno jezero.

Igor Kolovrat uz viseći restoran kani okomite crvene stijene pretvoriti u galerijski prostor. Na litice bi objesio fotografije dimenzija 100x25 metara velikana modne fotografije Helmuta Newtona i obasjao ih reflektorima kako bi bile vidljive s vidikovca iz zraka.

To je samo jedan projekt koji razvijam, tisuću puta jeftiniji od prosječne kampanje na CNN koju plaća nacionalna turistička zajednica. Jamčim da će za Crveno jezero s visećim restoranom i galerijom na ovaj način doznati više ljudi nego uz plaćanje milijunskih reklama na kabelskim televizijama- optimističan je imotski poduzetnik sa zagrebačkom adresom.

Gabrijela Bijelić

Paris Hilton na eventu ‘Sve po sedam’

Igor Kolovrat u bliskoj budućnosti planira jednotjedni event kroz sedam dana neprekidnog partijanja na sedam različitih lokacija i sedam nacionalnih brendova uz stalni prijenos na internetu. U goste bi kao posebnu atrakciju pozvao svjetsku partijanericu Paris Hilton:

Njezin je honorar 100 tisuća dolara, ali kako sa sobom dovodi svu silu medija, izdatak bi se brzo isplatio - smatra naš sugovornik koji priprema još jedan projekt rezerviran za Kukljicu na otoku Ugljanu. Tamo u suradnji s T-Comom želi predstaviti prvi “internet” otok na svijetu, gdje bi svakodnevicu otočana i turista danonoćno pokrivao live streamom.


Udav iz Loch Nessa

Na infopunktu prodavali bi se moderni suveniri multimedijalnog tipa uz simulirani fijuk vjetra i zavijanje vukova, veli Igor Kolovrat. Dodaje kako će posjetitelji doznati i o osobitostima vezanim za Crveno i Modro jezero, poput priče o nastanku jezera o Gavanovim dvorima koji su propali pa se otvorila rupa, pa do modernih priča o čudovišnom dalmatinskom udavu koji se skriva u bezbroj pećina ispod površine jednog od najdubljih kraških jezera u svijetu, do priče o netaknutoj flori i fauni jezera koja podgrijava priču o hrvatskom Loch Nessu....


Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. rujan 2024 11:50