Renault 4 uzrokovao je revoluciju na tržištu automobila 1961. i postigao kultni status. Bio je to prvi obiteljski automobil marke Renault s motorom smještenim sprijeda i nije imao prijenosni tunel pa je pod bio ravan. Postao je izuzetno prostran i praktičan automobil savršen za gradsku vožnju, ali i za putovanja izvan grada, radnim danom i vikendom, na posao i na odmor. Bio je to automobil koji je odgovarao svojem vremenu i prostoru te se bez problema uklopio u društvo. Postao je hit preko noći: bio je prvi izbor kupaca u više od stotinu zemalja te je Renault u konačnici proizveo više od osam milijuna primjeraka Renaulta 4.
Renault 4 E-Tech electric jednako je svestran kao i njegov prethodnik. I baš poput njega, stvoren za svoje vrijeme: posve je električan, privlačan na prvi pogled i sasvim suvremen. Dugačak je 4,14 metara, što ga čini savršenim partnerom u B-segmentu za 3,92 metra dug Renault 5. Koristi istu platformu AmpR Small, stvorenu za putnički prostor najbolji u klasi te okretnost i udobnost bez premca. Renault 4 E-Tech electric proizvodit će se u Maubeugeu, u Francuskoj, a u koncesije stiže 2025.
Duguljasta rešetka ima precizan, neprekinut osvijetljeni rub koji okružuje okrugla LED prednja svjetla smještena na oba kraja. Renault 4 E-Tech electric prvo je Renaultovo vozilo koje ima pozadinski osvijetljeni amblem u središtu prednje strane – koji vas odmah podsjeća na njegovog prethodnika iz 1960-ih, ali s tehnološkom, modernom i originalnom aurom. Amblematična brojka 4 s mekim sjajem na vratima prtljažnika stoji umjesto imena automobila.
Mnogi od nas se sjećaju trodijelnih stražnjih svjetala u obliku tablete modela 4L. Još uvijek su tu i još uvijek su uspravna, ali opremljena današnjom tehnologijom i obnovljena prema suvremenim estetskim znakovima. Oni naglašavaju prepoznatljivu osobnost Renault 4 E-Tech electric, a sjajni crni obris dodaje dašak sofisticiranosti.
Renault 4 E-Tech electric još uvijek ima stražnje bočne trapezoidne prozore koji su zaštitni znak i koji su precizno postavljeni iznad stražnjih kotača – jedno od odmah prepoznatljivih obilježja originalnog Renaulta 4 – koje proširuju bočne staklene površine.
Podsjećajući na plastični štit na kasnijim generacijama 4L, bočne stranice Renault 4 E-Tech electric imaju tri paralelne isklesane linije koje se protežu od karoserije. Njihova veličina je točna i strukturiraju profil automobila.
Naljepnica koja se proteže od bočnih strana vjetrobrana do lukova kotača ukazuje na karakteristične prednje branike originalnog Renaulta 4. Naklon originalnom obliku krova Renaulta 4 je nezaobilazan. Spojler na krajnjem kraju krova dodaje živopisni dodir silueti automobila. Kut vrata prtljažnika, koji završava upadljivo niskim utovarnim pragom, jedno je od obilježja Renaulta 4 E-Tech electric.
Kromirani odbojnici i gumeni odbojnici iz 1960-ih su nestali, ali prednji i stražnji odbojnici dolaze s okomitim preklopnicima, kao na vrhuncu originalnog Renaulta 4. Možete krstariti ‘s vjetrom u kosi‘ u nekim električnim verzijama Renaulta 4 E-Tech electric– kao u nekim od istoimenih izdanja. Njegov platneni krov se širom otvara i osjećaj slobode je bez premca.
Kupci električnih vozila Renault 4 E-Tech moći će se odlučiti za istu brzu opciju naručivanja i isporuke kao i kupci električnih vozila Renault 5 E-Tech. Nositelji R4 R Pass mogu naručiti svoj Renault 4 E-Tech Electric u zastupništvu Renault mreže 15 dana prije javnosti. Kupci koji naruče tijekom ovog ekskluzivnog prozora uživat će u prioritetnoj proizvodnji i isporuci.
R4 R Pass je već dostupan za 150 eura na ovoj poveznici počevši od 1. listopada 2024. u Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu.
Nositelji R4 R Pass-a uživat će u nizu drugih prednosti uključujući minijature koje se šalju izravno na njihov dom i pozivnice za događaje samo za članove. R4 R Pass i aplikacija wt4 (koja je za ovu priliku promijenila ime) također će vlasnicima omogućiti odabir ekskluzivnih ažuriranja o Renault 4 E-Tech electric prije njihovog službenog izdavanja.