Na posebnom događanju “Kia Brand Summit” u Njemačkoj Kia je predstavila model EV9, osvježila odvažnu strategiju brenda i predstavila najnovije inovacije, s kojima će preoblikovati mobilnost u Europi i pridonijeti boljoj budućnosti za sve.
Kia nastavlja s odvažnim procesom preoblikovanja kako bi postala pružatelj održivih rješenja mobilnosti s naglaskom na ljudima, planetu i profitu. Ova najava temelji se na uspješnoj strategiji “Plan S”, s kojom Kia želi postati pružatelj održivih rješenja mobilnosti na temelju tri glavna stupa: “ljudi”, “planet” i “profit”. U okviru tih stupova Kia želi povećati vrijednost za klijente s pristupom fokusiranim na klijente, smanjiti emisije ugljika upotrebom održivih materijala, stvarati prihode i ujedno djelovati kao odgovorna tvrtka.
Nakon uspjeha modela EV6, Kia predstavlja novi model EV9, koji postavlja nove standarde i jača posvećenost elektrifikaciji. Sve veća ponuda električnih vozila koje će Kia predstaviti do 2027. sastavni je dio plana da zadrži Europu kao svoje najvažnije tržište električnih vozila, pri čemu predstavljanje modela EV9 u Europi dolazi nakon što je Kia u prvom kvartalu ostvarila rekordnu prodaju, od koje čak 34,9 posto čine elektrificirana vozila.
Kia želi postati vodeći brend električnih vozila; do 2027. godine čak 15 električnih vozila, do 2030. udio prodaje elektrificiranih vozila Kia čak 55 posto. Na svjetskoj razini namjerava do 2030. godine povećati udio prodaje elektrificiranih vozila na 55 posto (2,38 milijuna vozila) ukupne prodaje i postati vodeći brend električnih vozila. Ovaj cilj potkrijepljen je planom da u idućih pet godina uloži 22 milijarde eura, pri čemu će 45 posto tog iznosa namijeniti budućim poslovnim područjima (npr. robotika, elektrifikacija i autonomna vožnja).
EV9 napravljen je na posebnoj platformi za električna vozila, zbog čega je opremljen tehnologijama, dizajnom i funkcijama kakve veliki električni SUV još nije imao. SUV koji će biti raspoloživ s mogućnošću autonomne vožnje 3. stupnja, funkcijom AutoMode i funkcijom Highway Driving Pilot (isprva samo u Njemačkoj), pokazuje kakva budućnost čeka Europu. AutoMode je Kijin sustav za pomoć vozaču koji će biti moguće bežično osvježavati. Kia planira do 2026. uvesti funkciju Highway Driving Pilot 2, koja će pod određenim uvjetima podržavati vožnju “bez očiju”, s krajnjim ciljem da u skoroj budućnosti omogući potpuno autonomnu vožnju.
EV9 nije samo tehnološko čudo i novi standard za električne SUV-ove, nego i vozilo bez prave životinjske kože. Uključuje više održivih i ekomaterijala koje je moguće reciklirati. To je i prvo vozilo Kia koje nudi nadogradnju preko online trgovine Kia Connect. Kijina vizija održive mobilnosti, koja se temelji na strategiji “Plan S”, uključuje ubrzanu elektrifikaciju kako bi ova marka do 2030. godine u svijetu prodavala 1,6 milijuna baterijskih električnih vozila godišnje i postala jedan od vodećih globalnih proizvođača električnih vozila.
Strategija uključuje i veću upotrebu povezivih funkcija vozila i tehnologije autonomne vožnje za sva nova vozila kako bi bila spremna za budućnost, kao što je već sada spreman EV9. Kia namjerava od 2025. godine u svojoj tvornici u Slovačkoj proizvoditi mala i srednje velika električna vozila jer su ona ključna za prodaju u Europi.
Povećanju broja električnih vozila pridonosi i neprestano širenje europske mreže punionica, koja klijentima omogućava pristup do više od pola milijuna punjačkih mjesta u 28 zemalja, zahvaljujući Kijinu partnerstvu s tvrtkama Ionity i Digital Charging Solutions (DCS). Ionity je lani s 1900 punjačkih mjesta dostigao 430 punjačkih parkova. Pored toga trenutno gradi još 56, a do 2025. bi se broj lokacija Ionity trebao povećati na više od 1000, s ukupno 7000 punjačkih mjesta. Po drugoj strani mreža DCS u Europi pruža više od 500.000 punjačkih mjesta i čini najveću europsku mrežu punionica.
Kia u stvaranju bolje budućnosti razmišlja i šire od vozila. Napredna povezivost modela EV9 mogla bi tehnologijom vozila pomagati ojačati europsku energetsku industriju. Vozilima, kao što je EV9, omogućava skladištenje energije dobivene iz obnovljivih izvora i njezino vraćanje u električnu mrežu, što znači da bi baterija EV9 mogla postati način skladištenja za bržu elektrifikaciju i širu upotrebu zelene energije. Za vodeću ulogu na tržištu buduće mobilnosti i razvoj održivih proizvoda Kia je kao četiri ključne osobine svojih proizvoda istaknula: usluge povezivosti, tehnologiju autonomne vožnje, performanse i dizajn.
Održivost je naglašena s 34 kilograma ekološki prihvatljivih materijala koji se koriste za različite dijelove vozila EV9. Kia do 2030. godine namjerava povećati udio reciklirane plastike u novim vozilima na dvadeset posto. I dalje će smanjivati emisije ugljika kako bi do 2045. godine dostigla nultu vrijednost u svim fazama lanca, uključujući isporuku, proizvodnju, logistiku i otpatke, kao i u fazi upotrebe vozila. Povezivost je sastavni dio Kijina prelaska na razvoj programsko definiranih vozila (SDV). Cilj je razviti programsku opremu s integriranim nadzorom različitih sustava i strojnom opremom te tako ubrzati proces razvoja vozila, smanjiti s tim povezane troškove i omogućiti personalizirane usluge vozila. Od 2025. godine vozila SDV podržavat će oblak s podacima povezanih vozila. Što se tiče dizajna, Kia će i dalje pružati korisniku prilagođen dizajn, koji se temelji na filozofiji “Opposites United”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....