StoryEditorOCM
Auto-motosvjetska premijera

Hyundai predstavio Inster, korejski brend napada konkurenciju novi subkompaktnim ‘električarem‘ solidnog dometa

Piše Robert Radica
29. lipnja 2024. - 10:24

Hyundai je na Međunarodnom sajmu mobilnosti u Busanu 2024. predstavio potpuno električni Inster, novi subkompaktni EV A-segmenta koji nudi jedinstveni dizajn, vodeći domet vožnje i svestranost te naprednu tehnologiju.

Odvažni dizajn Instera kombinira futuristički, inovativni imidž s prostranim interijerom u karoseriji kompaktnog SUV-a. Sa sofisticiranim tehnološkim paketom koji pomaže u pružanju sigurne, profinjene vožnje, Inster nudi brzo punjenje i najbolji potpuno električni domet (AER) u svom segmentu, do 355 kilometara.

Sa svojim proširenim dimenzijama, Inster je pozicioniran ravno između tradicionalnih sub-kompaktnih gradskih automobila A-segmenta i većih kompaktnih modela B-segmenta. U usporedbi s većim modelima iz gornjeg segmenta, kompaktne dimenzije Instera čine ga idealnim za gradsku vožnju i povećavaju udobnost prilikom parkiranja. Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 3825 mm, širina 1610 mm (bez retrovizora), visina 1575 mm, međuosovinski razmak 2580.

image
Hyundai

Vanjski dizajn Instera karakterizira njegov robustan, ali kompaktan profil SUV-a i ravne, čiste površine, sa snažnim branicima automobila, visokotehnološkim branikom u stilu tiskane ploče i odvažnom zaštitnom pločom koja poboljšava prednji i stražnji dizajn Instera. U ponudi će biti 15-colni čelični s poklopcima kotača, 15-i ili 17-colni (205/45R17) aluminijski kotači, ovisno o specifikacijama.

U unutrašnjosti, Inster pruža poboljšanu tehnologiju i praktičnost s 10,25-inčnim digitalnim klasterom, 10,25-inčnim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir s navigacijom i stanicom za bežično punjenje koja čini dio kompaktne središnje konzole dizajnirane za stvaranje većeg osjećaja prostranosti. Unutrašnjost Instera nudi svestranost i prostranost, a sjedala u prvom redu omogućuju prolaz. Sva se sjedala mogu preklopiti ravno – uključujući i vozačevo – za veću fleksibilnost.

Inster se ističe svojom brzinom punjenja istosmjernom strujom i maksimalnim AER-om, omogućujući korisnicima da potroše manje vremena na punjenje, putuju dalje i u potpunosti iskoriste energiju koja im je na raspolaganju. Standardno opremljen baterijom od 42 kWh, Inster je dostupan s baterijom dugog dometa od 49 kWh kao opcijom. Oba modela pokreće jedan motor koji isporučuje 71,1 kW (97 KS) u osnovnoj varijanti i 84,5 kW (115 KS) u Long-Range automobilu. Obje verzije nude 147 Nm okretnog momenta. Što se brzine tiče slabija verzija ima krajnju brzinu od 140 km/h, a jača 150 km/h.

image
Hyundai

S vodećim u segmentu predviđenim dometom od 355 km (WLTP) s jednim punjenjem za model Long-Range, Inster redefinira što je moguće od sub-kompaktnog gradskog EV-a, pružajući impresivnu fleksibilnost s procijenjenom potrošnjom energije od 15,3 kWh/100 km (WLTP). Standard range nudi preko 300 km dometa. Kada koristite 120 kW DC High-Power stanicu za punjenje, Inster se može napuniti od 10 do 80 posto u oko 30 minuta pod optimalnim uvjetima.

Inster će ovo ljeto prvo biti lansiran u Koreji, a uskoro će uslijediti Europa, Bliski Istok i Azija-Pacifik. Većina opreme i tehnologija bit će standardno opremljena, s poboljšanom praktičnošću i značajkama dizajna dostupnim opcijski. Specifikacije će biti potvrđene bliže lansiranju. Dodatna varijanta, nazvana Inster Cross, pridružit će se obitelji Inster u budućnosti, s robusnijim dizajnom usmjerenim na vanjsku upotrebu. Daljnji detalji bit će objavljeni naknadno.

image
Hyundai
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. lipanj 2024 10:25